Zsolti bácsi konyhája

Zsolti bácsi konyhája

Egyszerűsített Stroganoff csirkéből

2021. július 16. - Zsolti bácsi

escs.jpg

Csirkemell volt a fagyasztóban, s kamraszekrényemből pedig a rendrakásnál előkerült a zalai rokonoktól kapott, szárított erdei gombákkal teli üvegcse (jó, hogy erdő is van a közelükben, és értenek is a gombákhoz).
Lányaim nem esznek meg semmit, amiben gombát sejtenek. Innen próbáltam győzni!
Egy csokor újhagymát felkarikáztam (4-5 szál volt benne), és 2-3 evőkanálnyi olívaolajon fonnyasztani kezdtem. A 40-50 dekányi csirkemellet hosszabb csíkokra vágtam, s sóval, borssal fűszerezve a hagymára dobtam. Hagytam a húst is átsülni alaposan.
Hosszasan nem áztattam előtte a szárított erdei gombát. Az áztatólevével s egy szeletelt gombakonzerv harmadával együtt ráöntöttem a piruló húsra, s hagytam főni az egészet. Közben 4-5 apróbb ecetes uborkát csíkokra vágtam, s ezt is hozzáadtam. Egy kanálnyi lisztet 2 deci tejszínnel elkevertem. Ezt öntöttem rá sűrítésként.
Barna rizzsel tálaltam. Azonnal elfogyott.

Balogh Zsuzsanna

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltibacsikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2916629222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása